Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JA

pefben2

30. 10. 2012 8:06
Hm

Autor zapoměl, že ve správní radě VZP jsou také komouši (soft i hard) a ti také podivně drží basu a rybník si nevypouští.

Inu, obyčejňák, co čekat..... :-P

3 0
možnosti

studánka

30. 10. 2012 7:41
Zajímavý názor.

Avšak nic více a nic méně. Zejména se jedná o názor ničím nepodložený. Samé spekulace, které bych očekával hlavně z per nezodpovědných novinářů. Mám jednu otázku. Máte-li, pane Velebný, jakýkoliv důkaz, jímž můžete podepřít svá, zde uvedená tvrzení, proč vše neoznámíte orgánům činným v trestním řízení? Takto to člověku může připadat a připadá, jako vyřizování si nějakých účtů s někým. Nic jiného než prachsprosté spekulace, typické pro Českou kocourkovskou republiku, která si drze říká demokratická. Věřit si můžete, čemu chcete, pane Velebný, já naopak můžu věřit, pokud mne někdo nepřesvědčí o opaku, že Vámi zmiňovaní poslanci, které nazýváte "rebely" pouze ctí svůj ústavní poslanecký slib a na rozdíl od velmi mnoha poslanců ostatních, vykonávají svůj mandát v zájmu "všeho lidu" a nikoliv v zájmu nějaké nelegitimní koalice, k čemuž je nutí straničtí ovčané a nezodpovědní novináři. Do toho, pane Velebný! Předložte nezvratné důkazy pro svá tvrzení a já se Vám omluvím.

1 0
možnosti
MJ

kizt

30. 10. 2012 15:17
Re: Zajímavý názor.

Jo studánko stříbrná, Vy chcete důkazy? Tady v této republice vážená studánko když napíše o bandě ODS a TOP 09 jakoukoliv špatnost , tak se prostě nemůže mýlit. Jen tak mimochodem lepší to o moc není ani u ČSSD.

0 1
možnosti
  • Počet článků 78
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1359x
Zcela obyčejný člověk ze severní Moravy, kde je drsné podnebí a skvělí lidé. Shodou okolností jsem poslancem, ale to není tak podstatné. Nicméně moje barva je oranžová.

Seznam rubrik